Darmowa dostawa od 249 zł

Reklamacje i zwroty

1. Sklep internetowy www.myselfiebutik.pl akceptuje zwroty zakupionych towarów.

2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo zwrotu. W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika.

3. Aby dokonać zwrotu towaru lub złożyć reklamację należy uzupełnić formularz (do pobrania poniżej lub załączony do przesyłki) i dołączyć go do odsyłanego towaru. Towar należy odesłać na adres: MySelfie Butik, ul. Królowej Jadwigi 22, 32-040 Świątniki Górne. 

4.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

5. Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu/reklamację W TERMINIE DO 14 DNI. Prosimy zachować nr nadania przesyłki zwrotnej, aby móc samodzielnie kontrolować w firmie kurierskiej czy dotarła ona do odbiorcy. Po zakończonym procesie rozpatrywania zwrotu/reklamacji pod względem jakościowym oraz terminowym Sprzedający poinformuje Kupującego o tym fakcie w wiadomości e-mail wysłanej na adres podany podczas składania zamówienia w sklepie online. Powiadomienie to będzie zawierało także informację o dokonanym zwrocie należności na wskazany przez Kupującego nr rach. bankowego lub informację o postępowaniu co do roszczeń Klienta względem składanej reklamacji.

6.Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Sprzedający nie przyjmuje zwrotów towarów odesłanych do sklepu za pobraniem.

8. Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).

9. Sprzedający prosi o zwrot towaru w takiej formie, w jakiej Kupujący go otrzymał tzn. ubrania proszę odsyłać przewrócone na prawą stronę, a wszelkie zamki, guziki niech pozostaną zapięte.

10. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

11. Sprzedawca zapewnia wymianę towaru na inny rozmiar/produkt pokrywając przy tym koszt dostawy towaru. Klient nie pokrywa w związku z wymianą dodatkowych kosztów dostawy.

Załącznik nr 1 - FORMULARZ ZWROTU