Pomoc przy zakupach
ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PRZEZ WAS PYTANIA
ZAMÓWIENIE
1. Jaki jest status mojego zamówienia? Kiedy zamówienie zostanie zrealizowane?
Po każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz powiadomienie na podany przez Ciebie adres mailowy. Czas realizacji zamówień to 1-5 dni roboczych.
Należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie do Ciebie zamówienia przez firmę kurierską ( dodatkowo od 24 do 48 h).
Status swojego zamówienia również można sprawdzić na swoim koncie klienta.
2. Czy mogę ustalić aby kurier przyjechał do mnie na konkretną godzinę?
Ponieważ firmy kurierskie to firmy zewnętrzne niestety mamy ograniczony wpływ na ich pracę. W celu ustalenia konkretnej godziny odbioru proponujemy kontakt z firmą kurierską.
3. Nie otrzymałam powiadomienia o złożeniu zamówienia, ani o jego dalszych etapach realizacji.
Prosimy o sprawdzenie skrzynki spam. Jeżeli jednak mimo sprawdzenia nie otrzymałeś żadnego powiadomienia, to najpewniej zamówienie nie zostało złożone lub został podany błędny e-mail podczas rejestracji. W celu ustalenia przyczyn prosimy o kontakt z naszą infolinią.
4. Czy mogę dokonywać zmian w swoim zamówieniu?
W zależności od etapu na jakim jest zamówienie, jest taka możliwość.
W tym celu prosimy o kontakt z infolinią lub mailowo.
5. Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Zamówienia czekają 3 dni robocze na opłacenie, jeżeli wpłata do nas nie dotarła, system automatycznie anuluje zamówienie.
6. Czy mogę połączyć swoje zamówienia?
Jest taka możliwość dla zamówień z opcją zapłaty przy odbiorze, jednak w celu ustalenia połączenia należy poinformować o tym obsługę w notatkach do zamówień oraz zadzwonić na infolinię.
PŁATNOŚĆ I DOSTAWA
1.Nie opłaciłam/em jeszcze swojego zamówienia. Gdzie znajdę link do płatności lub numer konta?
W mailu potwierdzającym zamówienie znajduje się link do płatności. Jest to pierwsza wiadomość, którą do Ciebie wysłaliśmy zaraz po złożeniu zamówienia. Jeżeli wybrałaś/eś szybki przelew Przelewy24, PayPo lub płatności PayPal, zostaniesz przekierowana/y na stronę płatności. Wybierz swój bank, zaloguj się i opłać zamówienie. Jeżeli wybrałaś/eś płatność przelewem tradycyjnym, nasze dane zostaną wyświetlone w ostatnim etapie składanie zamówienia. Jeżeli przypadkiem zamknąłeś stronę nie martw się tutaj również znajdziesz nasze dane.
Płatności za zakupione towary można dokonywać na numery kont bankowych:
MySelfie Butik Agnieszka Bujas
Ul. Królowej Jadwigi 22
32-040 Świątniki Górne
mBank 19 1140 2004 0000 3402 7663 8878
Dla przelewów zagranicznych:
IBAN: PL 19 1140 2004 0000 3402 7663 8878
SWIFT: BREXPLPWMBK
Skopiuj wszystkie dane i zrób przelew na wskazany numer konta. Pamiętaj, że zamówienie powinno zostać opłacone w terminie 2 dni roboczych. Płatności wykonywane przelewem tradycyjnym są księgowane ręcznie, po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem wpłynięcia środków.
2.Jakie są dostępne metody płatności i dostawy?
W naszym sklepie za swoje zamówienie możesz zapłacić : przelewem PayU (tzw. szybkim przelewem), przelewem tradycyjnym, za pomocą PayPal lub przy odbiorze. Przesyłka dotrze do Ciebie z pomocą: Kurierów DPD. Pamiętaj, że nie każda metoda dostawy jest dostępna dla każdej metody płatności. Zachęcamy, by dodać produkty do koszyka , a zanim podasz swoje dane będziesz mogła/mógł skonfigurować swoje zamówienie i wybrać odpowiednią dla Ciebie metodę płatności i dostawy.
ROZMIARY I SKŁADY MATERIAŁÓW
1. Jak wybrać odpowiedni rozmiar?
W karcie każdego z produktów znajdziesz podane przez nas wymiary dla poszczególnych rozmiarów.
Często również podana jest orientacyjna tabela rozmiarów. Zalecamy sprawdzanie wymiarów przed zakupem, ponieważ niektóre z naszych modeli pochodzą z Francji, a rozmiarówki francuskie są często mniejsze od polskich.
Również składy materiałów sprawdzisz na karcie produktów, są podane zawartości procentowe poszczególnych materiałów w składzie.
5. ZWROTY / WYMIANY
1. Co zrobić aby zwrócić ubranie?
Aby skorzystać z prawa do zwrotu, proszę odeślij w ciągu 14 dni przesyłkę z rzeczami na adres :
MySelfie Butik
ul. Królowej Jadwigi 22
32-040 Świątniki Górne
Zwrotu można dokonywać wypełniając dołączony do zamówienia formularz zwrotu.
BARDZO WAŻNE!
Do paczki dołącz paragon fiskalny oraz poprawnie i czytelnie wypełniony formularz zwrotu Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu, w którym zwracane ubrania trafią do naszego magazynu.
Pamiętaj, że ubrania powinny być w stanie nienaruszonym oraz nie posiadać żadnego zapachu (w tym perfum itd.) Dlatego uważaj, jeżeli ubranie nie spełnia Twoich oczekiwań koniecznie zapakuj je w zabezpieczającą je folię i nadaj przesyłkę zwrotną. Torebki należy odsyłać zabezpieczając je odpowiednio gazetami lub innymi, miękkimi materiałami, które zabezpieczą towar podczas transportu.
2.Co zrobić aby wymienić ubrania?
Wymiana w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu towaru i zakupie nowego, poprawnego modelu.
3.Ile czasu mam na zwrot?
Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni licząc od daty odebrania przesyłki. Aby zachować termin, wystarczy odesłać ubrania w ciągu 14 dni, ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przez Ciebie przesyłki.
4. Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?
Biuro Obsługi Klienta otrzymuje informacje o dostarczeniu przesyłki z opóźnieniem. Aby dowiedzieć się czy paczka dotarła, sprawdź numer nadania i skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę. Po odebraniu przez nas paczki otrzymasz powiadomienie na swój adres e-mail przypisany do zamówienia.
5.Kiedy otrzymam pieniądze za zwracane ubrania?
Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni od zmiany statusu zwrotu, czyli zarejestrowania zwrotu w naszym magazynie. Na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia lub wskazanego na protokole zwrotu.